דלג על פקודות של רצועת הכלים דלג לתוכן ראשי
דף הבית
דף הבית»אודות אסיף»מוקד שרות

מוקד שרות

שעות פעילות המוקד בין הימים ראשון עד חמישי בין השעות 8:00– 16:30 .

צוות בתי -ספר מורכב מאנשי פיתוח, טכנאים, מנהלי חשבונות, מטמיעים ומדריכים ונותן תמיכה וייעוץ בתחומים רבים החל מתפעול שוטף "במערכת אסיף", תמיכה במערכות המשלימות, אשראית ייצוא ממשקים, הדפסת המחאות וכד' וכן תמיכה טכנית וייעוץ בנושאים כגון:
  • תחילת עבודה במערכת החל מתכנון סעיפים תקציביים, חיובים זיכויים הנחות וכד'
  • .תכנון והכנות לעבודה עם הוראות קבע,אשראי ועוד
  • הפקת דוחות מורכבים, התאמות בנקים והתאמות אשראי מקדמות, הכנות לסגירת שנה
  • פיתוחים ייעודיים והתאמות לפי רשות ועוד. . .
שירותים רבים ניתנים במסגרת ההתקשרות הבסיסית עם "מערכת אסיף".

לידיעתכם, מידע רב בכל הנושאים ניתן למצוא גם בכניסה ישירות ממסכי המערכת וכן באתר האינטרנט המתעדכן באופן שוטף.

הטיפ היומי- פינה חדשה, מיוחדת למשתמשי המערכת בה יועלו מדי שבוע, טיפ או יותר אשר יסייע למשתמשים בעבודתם השוטפת וכן יציג אפשרויות מתקדמות עבור המשתמשים.

פתיחת פנייה- ניתן לפתוח פניית שירות ישירות מאתר האינטרנט בכל נושא החל בתמיכה, בקשה להצעת מחיר ועד הצעות לשיפור.

רשימת התפוצה- משתמשים המעוניינים לקבל עדכונים מיוחדים בלבד ישירות לתיבת המייל, יכולים להירשם לרשימת התפוצה של אסיף. הרישום פשוט ונמצא בתחתית העמוד הראשי. אנו משקיעים רבות בפיתוח אפשרויות חדשות וייחודיות במערכת באופן שוטף על פי הצרכים ודרישות המשתמשים וכן בייעול תהליכי העבודה. נשמח לשמוע את דעתכם בכל עת ונשמח לסייע בכל נושא.

אנו משקיעים רבות בפיתוח אפשרויות חדשות וייחודיות במערכת באופן שוטף על פי הצרכים ודרישות המשתמשים וכן בייעול תהליכי העבודה. נשמח לשמוע את דעתכם בכל עת ולסייע בכל נושא.

צוות תמיכה ושרות לבתי-ספר – החברה לאוטומציה.
הוקם ע"י החברה לאוטומציה כל הזכויות שמורות © 2014